págs. 15-42
págs. 43-58
págs. 59-98
págs. 99-115
págs. 119-123
El multilingüisme a l’escola: tendències educatives i nous reptes
págs. 125-147
págs. 149-176
L’educació de l’alumnat amb llengües d’herència: una mirada actual i reptes de futur
págs. 177-197
Aprendre anglès per a parlar amb el món: reflexions al voltant de l’ensenyament de l’anglès com a llengua franca global
págs. 199-217
Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s’integra? Per a què?
Otilia Martí Arnándiz
págs. 219-242
Maria Conca & Josep Guia, «A frec del seu nom: vida, obra i lluita de Xavier Romeu»: Lleida, Edicions El Jonc, 2018, 507 p.
Es reseña de:
A frec del seu nom: vida, obra i lluita de Xavier Romeu
Maria Conca, Josep Guia
Edicions El Jonc, 2018
págs. 243-248
Laura Bolo Martínez
Es reseña de:
L’empremta del mite en la literatura del primer terç del segle XX
Carme Gregori (coord.), Xavier Rosselló (coord.)
Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2018
págs. 249-253
Ares Llop Naya
Es reseña de:
Los tiempos verbales en español: descripción del sistema y su adquisición en segundas lenguas
Llorenç Comajoan Colomé , Manuel Pérez Saldanya
Octaedro, 2018. ISBN 978-84-17219-81-9
págs. 255-260
Es reseña de:
págs. 261-266
Mariàngela Vilallonga, Margarida Casacuberta & Anna Perera Roura (ed.): «La Construcció Literària del Territori: Costa Brava i Empordà», Girona, Institut de Llengua i Cultura Catalanes, 2018, 327 p.
Kathleen McNerney (res.)
Es reseña de:
págs. 267-268
Verònica Zaragoza & Pep Valsalobre (ed.), «Fontanella polièdric:poesia barroca i transmissió»: Barcelona, Institut d’Estudis Catalans / Universitat de Girona, 2019, 274 p.
Sara Mortreux Soley
Es reseña de:
págs. 269-273
Pol Madí Besalú (res.)
Es reseña de:
Artur Bladé, escriure la memòria (1907-1995)
Josep Sancho
Valls : Cossetània, 2018
págs. 275-278
págs. 279-285