Language tests for citizenship: new demands, new realities
Jesús García Laborda , Miguel Fernández Álvarez
págs. 7-32
El perfil básico, identificativo y sociolingüístico de migrantes y refugiados en España
Ana Ibáñez Moreno , Antonio Pareja Lora
págs. 33-64
El perfil profesional, tecnológico y académico de migrantes y refugiados en España
Antonio Pareja Lora , Ana Ibáñez Moreno
págs. 65-96
The role of higher education institutions and support entities in creating open technological solutions for language learning by refugees and migrants
Jorge Arús Hita , Laura Caballero Bermejo
págs. 97-114
The role of scaffolding in LMOOCs for displaced people
Beatriz Sedano Cuevas, Timothy Read
págs. 115-133
Current advances in providing social, mobile, and open language teaching to all
Elena Bárcena Madera
págs. 135-148
Pronunciation improvement in MOOCs: an unavoidable challenge
Victoria Marrero Aguiar
págs. 149-170
Ayuntamiento de LogroñoFundación Dialnet
Coordinado por: