A Fantastic Memoir: Technique and History in "El cuarto de atrás"
Joan L. Brown
págs. 13-20
págs. 21-42
El Lorca póstumo: "El público" y "Comedia sin título"
Carlos Feal
págs. 43-62
Perspective in JuanGoytisolo's "Fiestas": Towards an Understanding of 'Objectivity' in Neorealism
Bernardo Antonio González
págs. 63-78
Luis Iglesias Feijoo
págs. 79-104
Linguistic Skepticism in Claudio Rodríguez: A Counterpoint to Jorge Guillén's Linguistic Faith
Martha Lafollete Miller
págs. 105-122
Time and Reality in Claudio Rodríguez' "El vuelo de la celebración"
William Michael Mudrovic
págs. 123-140
Alberti's "Yo era un tonto" Close-up: The Keatonesque Fool
Judith Nantell
págs. 141-160
Julián Palley
págs. 161-172
El teatro de Fernando Arrabal: vanguardia e ideología
José Manuel Polo de Bernabé
págs. 173-182
The Initiation Paradigm in Castresana's "El otro árbol de Guernica"
Elizabeth S. Rogers
págs. 183-196
Juan Ramón Jiménez y la poesía desnuda
Graciela Palau de Nemes
págs. 197-218
págs. 219-240