Defining the Comedia: on generalizations once widely accepted tha are no longer accepted so widely
Matthew D. Stroud
págs. 285-306
Juegos caballerescos en el origen del teatro áulico
Ignacio López Alemany
págs. 307-322
Alegoría, discurso político y la nueva comedia: Lope de Vega
Antonio Carreño Rodríguez
págs. 323-340
The dramatization of the Arte nuevo: revisting Lo fingido verdadero
Anthony J. Grubbs
págs. 341-358
Siete años en el Purgatorio: judíos y cristianos en Las paces de los reyes y Judía de Toledo de Lope de VEga
Gustavo Faverón Patriau
págs. 359-382
págs. 383-398
págs. 399-420
págs. 421-434
The Adoración de los reyes: Franciscans, Nahuas, and Layered Perdormance in Colonial Mexico
Rebecca Vitz Cherico
págs. 435-456
The scientific arts od theater: the bio-social worl-theater with examples from Lope, Calderón, and Others
Catherine Connor-Swietlicki
págs. 457-468
Ingenious examinations: Science, Golden Age Theater, and Twenty-First Century Criticism
Dale J. Pratt
págs. 469-478
Sacramental instrumentality: representation, demonstration, and the Calderorian Auto
John Slater
págs. 479-500
Antonio Sánchez Jiménez
págs. 501-510