Making war, not love: the contest of cultural difference and the honor code in Calderon's "Amar después de la muerte"
Anne J. Cruz
págs. 17-34
págs. 35-52
Homo/hetero/social/sexual: Gila in Vélez de Guevara's "La serrana de la vera"
Matthew Stroud
págs. 53-70
Miracles of performance: Lope de Vega's "El caballero del milagro" and Guillén de Castro's "El narciso en su opinión"
Harry Velez-Quiñones
págs. 71-84
Language and silence: performing friendship and honor in Calderon's "El pintor de su deshonra"
Charles Oriel
págs. 85-102
págs. 103-122
págs. 123-138
págs. 139-148
págs. 149-166
The poetry of metamorphosis and the prose of sainthood: interpolated verse narrative in Tirso de Molina's "Deleitar aprovechando"
Christopher B. Weimer
págs. 167-180
Painting Danaë, Diana, Europa and Venus: Titian and Argensola's "A nuño de Mendoza"
Frederick A. de Armas
págs. 181-198
págs. 199-216
págs. 217-236
págs. 237-250
Reading and contextualising Quevedo: the case of "Flota de cuantos rayos y centellas"
Bernard P. E. Bentley
págs. 251-262
págs. 263-294
Bodies of discovery: Vesalian anatomy and Luis Barahona de Soto's "Las lágrimas de Angélica"
Charles Victor Ganelin
págs. 295-308