Ian Michael
págs. 263-264
Rodolfo Cardona
págs. 265-266
Publications of A.A. Parker:: A Chronological List
Ann L. Mackenzie
págs. 267-270
Charles A. Aubrun
págs. 271-282
Cervantes rechaza la pastorial y no acepta la picaresca
Joaquín Casalduero
págs. 283-285
págs. 286-294
Infortunios de Alfonso Ramírez:: A Just History of Fact?
J. S. Cummins
págs. 295-303
págs. 304-316
Irony ans Structure in the Drama
Peter N. Dunn
págs. 317-325
Calderón's Los tres mayores prodigios and El pintor de su deshonra:: The Modernization ofAncient Myth
Gwynne Edwards
págs. 326-334
Ideas agustinianas en la obra de Calderón
Hans Flasche
págs. 335-342461
Celestina's Craf:: The Devil in the Skein
Javier Herrero
págs. 343-351
Celebration or Subversion? Los comendadores de Córdoba Reconsidered
Melveena McKendrick
págs. 352-360
Reversal and Multiple Role-Playing in Alarcon's La verdad sospechosa
Alan K.G. Paterson
págs. 361-368
'Porque yo cerca muriese':: An Occasional Meditation on a conceptista Theme
Robert D. F. Pring-Mill
págs. 369-378
págs. 379-390
págs. 384-390
The Audience and the Play at Court Spectacles:: The Role of the King
John E. Varey
págs. 399-406
Calderón's El mágico prodigioso:: The Role of the King
Norman D. Shergold
págs. 399-407
Calderoón's King Sebastian:: Fool or Hero?
A. I. Watson
págs. 407-418
'Si África llora, España no ríe':: A Study of Calderón's Amar después de la muerte in Relation to its Source
Margaret Wilson
págs. 419-425
Hebrew Tradition and Lius de León
L. J. Woodward
págs. 426-431
The Historical Function of Art and Morality in Quevedo's Buscón
Anthony N. Zahareas
págs. 432-443
La ejemplaridad de los entremeses de Cervantes
Stanislav Zimic
págs. 444-454