págs. 11-22
págs. 23-34
"[E]l hombre se nos revela mejor": the place of photography and the visual arts in "Misericordia"
Curtiss Wasson
págs. 35-54
págs. 55-69
págs. 73-80
Selección de cartas cruzadas entre Concepción Morell y Benito Pérez Galdós durante 1892
María de los Angeles Rodríguez Sánchez
págs. 81-97
Michael Adam Carroll
Es reseña de:
págs. 101-102
Alicia Cerezo
Es reseña de:
Studies in Honor of Vernon Chamberlin
Mark A. Harpring (ed. lit.)
Newark : Juan de la Cuesta, 2011
págs. 103-105
Es reseña de:
págs. 106-107
Mónica Fuertes-Arboix
Es reseña de:
C’est ça le théâtre! Josep Yxart i el teatre del seu temps
Josep Domingo (ed. lit.), Rosa Cabré (ed. lit.)
Lleida : Punctum, 2010
págs. 108-110
Es reseña de:
Obra crítica (1888-1908)
Emilia Pardo Bazán, Íñigo Sánchez Llama (ed. lit.)
Madrid : Cátedra, 2010
págs. 111-112
Dale J. Pratt
Es reseña de:
Mapping the Social Body: Urbanisation, the Gaze, and the Novels of Galdós
Collin McKinney
Chapel Hill, NC : University of North Carolina Press, 2010
págs. 113-114
Jennifer Smith
Es reseña de:
Marginal Subjects: Gender and Deviance in Fin-de-siècle Spain
Akiko Tsuchiya
Toronto: U of Toronto P, 2011. ISBN 978-1442642942
págs. 115-117
BENITO PÉREZ GALDÓS. Gloria. Ed. Ignacio Javier López. Madrid: Cátedra, 2011. 622 pp.
Es reseña de:
Gloria
Benito Pérez Galdós, Ignacio Javier López (ed. lit.)
Madrid : Cátedra, 2011
págs. 118-119
Joyce Tolliver
Es reseña de:
From the Outside Looking In: Narrative Frames and Narrative Spaces in the Short Stories of Emilia Pardo Bazán.
Susan Walter
Newark : Juan de la Cuesta, 2010
págs. 120-121