"Adio Kerido" In Memoriam: Samuel G. Armistead, 1927-2013
Michelle M. Hamilton
págs. 5-22
Ovid Historicized: Magic and Metamorphosis in Alfonso X's "General estoria"
Erik Ekman
págs. 23-46
Allí prové que era mal golpe el del oído: impotencia y esterilidad sexual en el episodio de las serranas del "Libro de buen amor"
Jesús Botello
págs. 47-78
El cordón de Melibea y los remedios de amor en "La Celestina"
Enrique Fernández
págs. 79-102
Visions of Hagiography: From the Gaze to Spritual Vision in Medieval Lives of Saints
págs. 103-132
The Visionary Brain and a Dream of Santa Oria
Mark T. Aquilano
págs. 133-158
Dreams of Death in Medieval Castilian Hagiography: Martyrdom and Ideology in the "Gran Flos Sanctorum"
Andrew M. Beresford
págs. 159-184
Shared Oneiric Experiences in Medieval Castilian Hagiography
Sarah V. Buxton
págs. 185-204
"Mensaje fue de Dios": Transformative Christian Vision in the "Libro de Alexandre"
Florence Curtis
págs. 205-228
Women on the Edge of Glory: Tarsiana, Oria, and Liminality
Matthew V. Desing
págs. 229-258
Scent of the Vision: Odoriferous Rewards in "Fermoso cuento de una santa enperatrís que ovo en Roma e de su castidat"
Heather L. Downey
págs. 259-280
Sewn Without a Needle: The Chasuble of St. Ildephonsus in the "Milagros de Nuestra Señora"
Ryan D. Giles
págs. 281-298
Seeing and Believing: The Gaze in "Vida de Santa María Egipçiaca"
Connie L. Scarborough
págs. 299-320
Mary Magdalene and the Virgin Mary: Women Seeing the Resurrection in the "Vita Christi" Tradition
págs. 321-348