págs. 190-190
Innovative Approaches to Teaching Spanish and Portuguese in the Twenty First Century, and More …
Domnita Dumitrescu
págs. 191-193
Rebecca Jones-Kellogg
págs. 194-195
Robert Patrick Newcomb
págs. 196-197
Douglas A. Jackson, Shannon Polchow
págs. 198-199
From Yoknapatawpha to Piratininga and Beyond: Antônio Dutra's Dias de Faulkner
Luis Fernando Valente
págs. 200-207
Writing Virtue and Indigenous Rights: Juan Bautista de Pomar and the Relación de Texcoco
José Espericueta
págs. 208-219
págs. 220-230
Oscar A. Pérez
págs. 231-242
págs. 243-251
págs. 252-263
The Effect of Input-based Instruction Type on the Acquisition of Spanish Accusative Clitics
Justin P. White
págs. 264-284
Patxi Laskurain-Ibarluzea
págs. 285-299
Lisa Kuriscak
págs. 300-318
Teaching Hispanic Linguistics: Strategies to Engage Learners
Stephanie M. Knouse, Timothy Gupton, Laurel Abreu
págs. 319-332
Luis Iñaki Prádanos
págs. 333-345
Nancy Christoph
págs. 346-355