David William Foster
págs. 385-387
Film as a Hinge: The Present State and Future Directions of Hispanic Studies
Benjamin Fraser
págs. 388-390
Bill VanPatten
págs. 391-393
Eva Karene Romero
págs. 394-405
págs. 406-420
págs. 421-430
Polly J. Hodge
págs. 431-441
From Sanhattan to Nashvegas: The Aesthetics of Detachment in Alberto Fuguet's Filmmaking
Vania Barraza Toledo
págs. 442-451
págs. 452-462
págs. 463-472
De Pedro Calderón de la Barca a Luis Saslavsky: un estudio literario-cinematográfico de La dama duende
Conxita Domènech
págs. 474-484
Sara Muñoz Muriana
págs. 485-498
Performing Gender in Life and Art: Pilar Miró and El pájaro de la felicidad
Sharon Keefe Ugalde
págs. 499-510
Television as Textbook: Cuéntame cómo pasó in the Spanish (Literature) Classroom
Linda B. Bartlett, Lourdes Manyé
págs. 511-521
Lope on YouTube: Film Analysis and Amateur Video Production in a Comedia Course
Charles Patterson
págs. 522-532
Uniting Hispanic Film Studies with Civic Engagement: A Chance for Personal Transformation
Kajsa C. Larson
págs. 533-548
Promoting Cultural and Linguistic Competence with Documentary Film in Spanish
Tammy Jandrey Hertel, Stasie Harrington
págs. 549-569
Encountering Difference: Images of Otherness in Contemporary Spanish Film
Andrea Meador Smith, Sara Cox Campbell
págs. 570-582
págs. 583-593
Diana M. Ruggiero
págs. 594-606