Errores fónicos de producción en español/L2: Una propuesta de categorización
págs. 255-274
págs. 275-296
págs. 297-322
Economy is a living organism: Metaphorical expressions in a learner corpus of English
Emilia Castaño Castaño, Isabel Verdaguer , Natalia Judith Laso , Aaron Ventura
págs. 323-337
Sociolingüística comparada y gramática de construcciones: Un acercamiento a la pluralización dehaberpresentacional en las capitales antillanas
Jeroen Claes
págs. 338-364
When the speaker is a great performer: A case study on the role of the interpreter in consecutive interpreting
págs. 365-381
págs. 382-404
Variability in the rhetorical structure of research article introductions: The case of civil engineering
Ling Lin
págs. 405-432
“I’m sorry I don’t agree with you”: Can we teach nonnative students pragmatic competence when expressing disagreement?
págs. 433-453
María Angeles Moreno Lara
págs. 454-468
A mathematical model for academic genre awareness: Writer’s metalinguistic knowledge in English L2 writing
págs. 469-491
Lexical bundles in Biology: Differences between textbooks and research articles
págs. 492-513
págs. 514-536
Literatura, sexo y censura: Traducción y recepción de Amis, Daudet y Renault bajo el régimen franquista
págs. 537-558
María Eugenia Sánchez Suárez
págs. 559-563