págs. 1-16
English syllabic consonants vs. schwa at discourse level: A perceptual analysis
págs. 17-47
Spanish pre-service teachers of English: Perceived use of language learning strategies and its relationship with proficiency
págs. 48-72
págs. 73-96
Conceptual complexity in metaphorical resemblance operations revisited
Alicia Galera Masegosa, Aneider Iza Erviti
págs. 97-117
Aarnes Gudmestad
págs. 118-144
págs. 145-168
Designing a sight translation course for undergraduate T&I students: From context definition to course organization
Xiangdong Li
págs. 169-198
págs. 199-212
Una experiencia de enseñanza combinada en un curso universitario de español/L2: percepciones de los estudiantes sobre el efecto de las TIC en sus aprendizajes
págs. 213-233
págs. 234-257
Effect of textual enhancement on idioms: An exploratory study with Spanish students
págs. 258-272
Elena Vares González
págs. 273-289
El lugar de la cultura y de la competencia intercultural para los maestros de francés lengua extranjera a nivel principante: un estudio de caso en México
Marie Dominique Venel, Albert Álvarez González
págs. 290-318
Emic approach to research on conversational gap in the foreign language classroom
Phalangchok Wanphet
págs. 319-340
Es reseña de:
Cognitive modeling: A linguistic perspective
Francisco José Ruiz de Mendoza Ibáñez, Alicia Galera Masegosa
Amsterdam/Philadelphia : John Benjamins, 2014
págs. 341-347