More than words: Contending semiotic systems and the role of disciplinary knowledge in specialized text comprehension
Giovanni Parodi Sweis, Cristóbal Julio
págs. 11-36
Kseniia Belova
págs. 37-70
Yongyan Li, Guangwei Hu
págs. 71-96
Curriculum design in practice: Improving the academic reading proficiency of first year university students
Lieke Stoffelsma, Isaac N. Mwinlaaru, Gloria Otchere, Alfred L. Owusu Ansah, Joseph A. Adjei
págs. 97-124
Saving the euro – a multimodal analysis of metaphors depicting the Eurozone crisis
Nadezda Silaski, Tatjana Durovic
págs. 125-146
págs. 147-172
págs. 173-190
págs. 191-212
Importance marking: Giving reference to the highlighted discourse in academic lectures
Javad Zare, Abbas Eslami Rasekh, Azizollah Dabaghi
págs. 213-234
“Learning from real life and not books”: A gamified approach to Business English task design in transatlantic telecollaboration
págs. 235-260
Anne Kankaanranta
Es reseña de:
Digital Business Discourse
Erika Darics (ed. lit.)
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2015
págs. 261-264
Es reseña de:
Diccionario bilingüe de metáforas y metonimias científico-técnicas: Ingeniería, Arquitectura y Ciencias de la Actividad Física. Partes I & II: Español-Inglés, English-Spanish
Georgina Cuadrado Esclapez , Irina Argüelles Álvarez , Pilar Durán Escribano , María José Gómez Ortiz , Silvia Molina Plaza , Joana Pierce McMahon, María del Mar Robisco Martín, Ana Roldán Riejos , Paloma Ubeda Mansilla
Routledge Reino Unido, 2016. ISBN 978-1-138-86005-6
págs. 265-268
Nuria Edo Marzá
Es reseña de:
Diccionario LID del Turrón
María Isabel Santamaría Pérez (coord.)
LID Editorial Empresarial, 2015
págs. 269-272
Es reseña de:
Ha sido reseñado en:
Technology-Enhanced Language Learning for Specialized Domains
Mary E. Risner
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 27, 2017, págs. 199-200
págs. 273-277
SCAP-TT: Tagging and lemmatising Spanish tourism discourse, and beyond
págs. 279-288