págs. 15-33
págs. 35-53
El lèxic català del segle XIX: els hispanismes del Labèrnia
págs. 55-78
«Em sap greu d’insistir-hi». La preposició «de» davant d’infinitiu I: infinitiu i mode
págs. 79-104
Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»
págs. 105-110
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d’educació primària i secundària: algunes aproximacions a l’aprenentatge del verb
Mariona Casas i Deseures , Carme Durán Rivas, Xavier Fontich Vicens
págs. 111-138
Les creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula: cap a una tipologia de docents
Núria Bastons, Llorenç Comajoan Colomé , Oriol Guasch Boyé
, Teresa Ribas Seix
págs. 139-164
págs. 165-188
La implementació d’una nova gramàtica pedagògica: obstacles i oportunitats a partir de l’experiència al Quebec francòfon
Marie Nadeau
págs. 189-216
Una gramàtica per a l’ensenyament: característiques i objectius
págs. 217-243
págs. 245-277
Aritz Galarraga
Es reseña de:
Basc per a catalanoparlants (O de com dues llengües tan diferents s’assemblen tant)
Beatriz Fernández, Anna Pineda
Voliana Edicions, 2016
págs. 279-284
Es reseña de:
págs. 285-289
Alaitz Zalbidea Berenguer (res.)
Es reseña de:
Poesies i proses valencianes
Teodor Llorente, Rafael Roca (ed. lit.)
València : Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació, 2017
págs. 290-293
Santi Vallés
Es reseña de:
Manuel Brunet. El periodisme d’idees a l’ull de l’huracà
Francesc Montero i Aulet
Editorial Afers, 2016
págs. 294-298
págs. 299-303
Es reseña de:
págs. 304-309
Es reseña de:
Basque Literary History
Mari Jose Olaziregi (coord.)
Center for Basque Studies-University of Nevada, 2012
págs. 310-314
J. Àngel Cano Mateu
Es reseña de:
D’Ors a Fuster. Per una història de l’assaig en la literatura contemporània
Gonçal López Pampló
Publicacions de la Universitat de València, 2017
págs. 315-319
Andreu Sentí Pons
Es reseña de:
págs. 320-326