págs. 1-2
págs. 3-6
Aprofundir en el caracter social i transversal de la politica lingüística; treballar en i amb l’entorn; potenciar la proactivat i el diàleg; orientar a necessitats i aprofitar oportunitats: algunes claus de la política lingüística dels propers any
Paquita Sanvicén i Torné
págs. 7-17
págs. 18-26
Compartint taula: El lèxic Tastets de cuina amaziga, un exemple de la terminologia al servei de la integració en una societat multicultural
págs. 27-38
págs. 39-45
L’ús de mètodes i tècniques d’aprenentatge cooperatiu a les classes de català: aprofitar pedagògicament les diferències entre els alumnes
págs. 46-54
A l’estiu, Barcelona t’acull: un programa adreçat a joves acabats d’arribar a la nostra ciutat
Glòria Redon, Mònica Claveguera
págs. 55-61
págs. 62-72
págs. 73-77
El col·loquial de la ficció: La caracterització de la parla dels joves
págs. 78-89
Els cursos de català per a persones adultes: Orígens, situació actual i perspectives de futur
Joan Solé Camardons, Albert Fabà
págs. 90-108
VALLVERDÚ, F. (coord.). Simposi Internacional sobre el Català al Segle XX: balanç de la situació i perspectives de futur
Elena Heidepriem
págs. 109-113
GIMENO UGALDE, E. La identidad nacional catalana: Ideologías lingüísticas entre 1833 y 1932
Ignasi Genovès
Es reseña de:
La identidad nacional catalana: ideologías lingüísticas entre 1833-1932
Esther Gimeno Ugalde
Iberoamericana Vervuert, 2010. ISBN 978-3-86527-577-6
págs. 114-114