págs. 1-1
págs. 2-12
Diversitat cultural i nous mercats globals, una nova perspectiva per a l'ensenyament de les llengües no europees: Els casos de l'àrab, el japonès i el xinès
Glòria Vallès Fitó
págs. 13-22
L'elaboració d'un pla de llengües a partir d'un procés participatiu: l'experiència de la UAB
Sílvia Amblàs, Marta Estella Clota
págs. 23-31
págs. 32-37
págs. 38-43
págs. 44-49
El treball per tasques, eix de les programacions per als cursos de català per a adults
Xavier Abelló Vilella, Carme Bové Romeu, Jordi Esteban Calm, Montserrat Gimeno i Vidal
págs. 50-57
Dos nous parells de llengües al servei de traducció automàtica de la Generalitat de Catalunya: català-occità-català i castellà-occità-castellà
Mònica Pereña
págs. 58-61
págs. 62-71
págs. 72-78
págs. 79-82
Sumien, D. La standardisation pluricentrique de l'occitan: Nouvel enjeu sociolinguistique, développement du lexique et de la morphologie
págs. 83-91
págs. 92-96
Labastida i Juan, Ignasi. Noves alternatives per gestionar els drets d'autoria en la difusió de continguts: Les llicències de Creative Commons
Mercè Romagosa
págs. 97-101