Musical Agency in Calderón's "El laurel de Apolo"
Christopher D. Gascón
págs. 3-20
The Reshaping of Postcolonial Iberia: Moroccan and Amazigh Literatures in the Peninsula
Cristian H. Ricci
págs. 21-40
Violent Conversions and Warrior-Bureaucrats: Colonial Mexico in the Plays of Juan Ruiz de Alarcón
Ben Post
págs. 41-58
Under the Influence: The Spanish-American War, Drugs, and Prohibition Politics in "Tirano Banderas"
Tina Melstrom
págs. 59-76
Dos sátiras sobre la asimilación: "Lazarillo de Tormes" e "Informe para una academia" de Franz Kafka
Francisco Vivar
págs. 77-90
Where is Spain? The "rappel à l'ordre" and the Poetry of Lucía Sánchez Saornil
Zachary Rockwell Ludington
págs. 91-108
"Cómo ocultar la verdad sin mentir": Cerca's "El impostor" and the Doctrine of Equivocation
Hilaire Kallendorf
págs. 109-124
Parodiando la transgresión: el mundo sadeano de Terenci Moix
Arthur Hughes
págs. 125-138
págs. 139-154
In Bed with a Narco: Pablo Escobar and Wilber Varela Trough the Lens of Colombian "Trophy Women"
Aldona Bialowas Pobutsky
págs. 155-172
El lugar del olvido en la poesía de Borges
Christina Karageorgou-Bastea
págs. 173-188
Juan Gelman's "Mundar" and the Strange Logic of Poetry
Cathy L. Jrade
págs. 189-206
"Nocturno de Chile" de Roberto Bolaño: anatomía de una confesión imposible
Enrique Luengo
págs. 207-222
De la columna al blog: "Puerto libre.com" de Ángeles Mastretta
Alicia Rueda Acedo
págs. 223-234