Redefining an "auto sacramental": Allegorical Psychomachy and the Mystical Tradition in Tirso de Molina's "No le arriendo la ganancia"
Marian Mikaylo Ortuño
págs. 5-23
"Con señales en el rostro": Salas Barbadillo's "La hija de Celestina" and the Apologist Rhetoric of the Morisco Expulsion
Bradford Ellis
págs. 25-40
From Caliban to Lucifer: Native Resistance and the Religious Colonization of the Indies in Baroque Spanish Theater
págs. 41-54
Historia, ideología y perspectiva de género en la España del XIX: El "ciclo" de leyendas históricas de María del Pilar Sinués de Marco (1855-1857)
págs. 55-71
Fernando Saucedo Lastra, Chan-Kee Kim
págs. 73-85
Disorder and Love in "La invención de Morel"
João Albuquerque
págs. 87-93
"Ni novela ni "nivola"": The Purpose of Metafiction in Unamuno's "Niebla" and Merino's "Los invisibles"
Maria R. Rippon
págs. 95-109
Elena Patricia Picech
págs. 111-126
"Otro punto de arranque": Gerardo Diego's Hybrid "Romances"
Renée M. Silverman
págs. 127-146
Stuck in La Prosperidad: Madrid's Metamorphosis from Dictatorship to Democracy in Juan José Millás's "La soledad era esto"
Nick Phillips
págs. 147-162
"Cámbiame": Una fábrica de psicoterapia nacional e interseccional
Ana Luengo
págs. 163-182
María A. Salgado
págs. 203-204