Elizabeth R. Wright, G. Cory Duclos
págs. 5-7
"De mi muerte triste agüero": La sombra admonitoria en el teatro de lope de Vega
págs. 11-23
Hermafroditismo sociocultural: Tradición e innovación en La prueba de los ingenios de lope de Vega
Marcella Salvi
págs. 25-43
Virués's Theater of the Grotesque: Interrogating La gran Semíramis from Roman Chronicle to the new York stage
Christopher D. Gascón
págs. 45-62
págs. 63-72
Santo Tomás de Aquino interpretado en las canciones de La araucana y Arauco domado de Lope de Vega
María L. Quiroz Taub
págs. 73-94
Civic Responsibility or Directorial Prerogative: Ignacio García's Political Staging of Calderón's La cisma de Inglaterra
Susan L. Fischer
págs. 95-122
Yolanda Rodríguez Pérez
págs. 123-127
La señora y la criada y El acaso y el error by Pedro Calderón de la Barca (review)
Fernando Plata Parga
págs. 129-133
págs. 135-139
La Guerra dels Segadors en comedias y en panfletos ibéricos: Una historia contada a dos voces (1640−1652) by Conxita Domènech (review)
Xavier Torres
págs. 141-144
Selling Shakespeare: Biography, Bibliography, and the Book Trade by Adam G. Hooks (review)
págs. 145-150
Cognitive Approaches to Early Modern Spanish Literature: ed. by Isabel Jaén and Julien Jacques Simon (review)
Maria Willstedt
págs. 151-154
Esther Fernández Rodríguez
págs. 155-157
Shakespeare and Manuscript Drama: Canon, Collaboration and Text by James Purkis (review)
págs. 159-162
Arte nuevo de hacer comedias by Lope deVega (review)
Jonathan Thacker
págs. 163-166
págs. 167-171
Women and Servants by Lope deVega (review)
Edward Mclean Test
págs. 173-175
Juliano Apóstata by Luis Vélez de Guevara (review)
Javier Arce Martínez
págs. 177-179
2016 International Siglo de Oro Drama Festival
Anna-Lisa Halling (coord.), Valerie Hegstrom, Charles Patterson, Jared S. White, Erin Cowling
págs. 181-191