Social Roles and Ideology, Dramatic Roles and Theatrical Convention in El gran teatro del mundo
Carroll B. Johnson
págs. 247-272
María Asunción Gómez
págs. 273-293
Las representaciones de El tejedor de Segovia de Juan Ruiz de Alarcón y la Primera Parte dudosa
Kenneth A. Stackhouse
págs. 295-306
Nancy K. Mayberry
págs. 307-318
págs. 319-336
The Play of Race and Gender in Vélez de Guevara's Virtudes vencen señales
Baltasar Fra Molinero
págs. 337-355
José Antonio Rodríguez Garrido
págs. 357-373
Spanish Comedy and Historical Contexts in the 1620s (review)
Marcia L. Welles
págs. 375-377
El burlador de Sevlla y convidado de piedra (review)
William R. Blue
págs. 377-378
págs. 378-380
The Play in the Mirror: Lacanian Perspectives on Spanish Baroque Theater (review)
Christopher B. Weimer
págs. 380-383
El Otomano famoso (o la famosa comedia otomana) (review)
Nancy K. Mayberry
págs. 383-384
Heavenly Bodies. The Realms of 'La estrella de Sevilla' (review)
Elizabeth Teresa Howe
págs. 384-386
Canonical States, Canonical Stages: Oedipus, Othering, and Seventeenth-Century Drama (review)
Christopher B. Weimer
págs. 386-388
Anuario Lope de Vega, I (review)
Willard F. King
págs. 388-390
La quinta de Florencia. A Critical (review)
Carol Bingham Kirby
págs. 391-394
págs. 394-395
págs. 396-402
Biblioarafía crítica comentada de 'La vida es sueño' (1682-1994) (review)
Angel Valbuena Briones
págs. 402-404
The Calderonian Stage Body and Soul (review)
Elizabeth Teresa Howe
págs. 404-406
Hannah E. Bergman Publications and Presentations
Szilvia Szmuk
págs. 407-412