págs. 7-20
Re-Writing in the Margins: Caro's Valor, agravio y mujer as Challenge to Dominant Discourse
Amy R. Williamsen
págs. 21-30
Theme and Symbol in Calderón's La hija del aire
Everett W. Hesse
págs. 31-43
Love Melancholy in La quinta de Florencia
Debra Collins Ames
págs. 45-58
págs. 59-71
págs. 73-84
La dinámica del discurso dramático en La Estrella de Sevilla
Jesús García Varela
págs. 85-102
Nancy L. D'Antuono
págs. 103-112
Emblematics in Calderón's El médico de su honra
John T. Cull
págs. 113-131
Discourse and Class in El Alcalde de Zalamea
Carolyn Morrow
págs. 133-149
"Tuya soy": The Economics of Marriage in Cervantes's Entremés del rufián viudo llamado Trampagos
Jean Graham-Jones
págs. 151-161
págs. 163-165
págs. 165-167
págs. 167-169
págs. 169-172
Eléments pour une théorie du théâtre espagnol du XVIIe siècle (review)
Thomas Austin O'Connor
págs. 172-174
Visions of the New World in the Drama of Lope de Vega (review)
Chester S. Halka
págs. 175-176
Peribáñez and the Comendador of Ocaña (review)
Michael McGaha
págs. 176-178
págs. 178-180
Lope's Padre Roxas and Niño Inocente are Authentic Saints
Robert Morrison
págs. 181-183
Mentidero: The 1991 Comediantes Banquet
Catherine Larson
págs. 185-186
Matthew D. Stroud
págs. 187-189