Anglicisms in Domain-Specific Discourse: Fashion, Leisure and Entertainment [Introducción]
págs. 10-17
Non-pronominal uses of it: a case study in women’s fashion magazines
págs. 18-46
págs. 47-70
págs. 71-95
págs. 96-122
Le brunch et son réseau d’anglicismes: étude sur un corpus spécifique
págs. 123-141
Polish Anglicisms in the fields of leisure, fashion and entertainment against historical background
Alicja Witalisz
págs. 142-165
Fashion Anglicisms in Modern Greek: A preliminary investigation
George J. Xydopoulos, Rania Papadopoulou
págs. 166-187
págs. 188-201
Salvador Montaner Villalba
Es reseña de:
E. Martín-Monje, I. Elorza, I. and B. García Riaza (eds) (2016). Technology-Enhanced Language Learning for Specialized Domains. Practi-cal applications and mobility. New York: Routledge, pp. 286, ISBN: 978-1-315-65172-9.
págs. 202-208
Es reseña de:
Camilla Vásquez (2014). The Discourse of Online Consumer Reviews. London and New York: Bloomsbury Academic, pp. 194, 9781441196286
págs. 209-214