On focus and weight in Spanish as a heritage language
Inmaculada Gómez Soler, Diego Pascual y Cabo
págs. 437-466
Pragmatics in CLIL: A comparison of CLIL and non-CLIL students’ requests
págs. 467-494
págs. 495-519
The discourse functions of certainly and its Spanish counterparts in journalistic opinion discourse
María Pérez Blanco
págs. 520-549
págs. 550-577
Understanding bilingualism in La Mancha schools: Emotional and moral stancetaking in parental narratives
págs. 578-604
Variable past-time expression across multiple tasks in Tucumán, Argentina
Virginia Terán, Matthew Kanwit
págs. 605-637
Reading-to-write tasks for professional purposes in Spanish as a foreign language: An empirical study among 19 master’s students
págs. 638-659
Identifying verb collocational patterns in a specialized medical journal corpus: A pedagogical approach to phraseology
págs. 660-685
págs. 686-709
Crítica de Ainciburo, María Cecilia & Claudia Fernández Silva, eds. (2017) La adquisición de la lengua española: aprendizaje, enseñanza, evaluación. Estudios en homenaje a Marta Baralo Ottonello
Almudena Basanta
Es reseña de:
La adquisición de la lengua española. Aprendizaje, enseñanza, evaluación: Estudios en homenaje a Marta Baralo Ottonell
Claudia Esther Fernández (ed. lit.), María Cecilia Ainciburu (ed. lit.)
Editorial autores de Argentina, 2017
págs. 711-715