Performatividad y edición del teatro de Pérez Oliva: el caso de la Muestra de la lengua castellana en el nascimiento de Hércules o Comedia de Amphitrión (Sevilla: Juan Varela de Salamanca, 1520–1525)
págs. 905-919
The Virgin Embracing the Virgin: Eugenio Cajés’ Short-Lived Iconography of Our Lady del Sagrario in Counter-Reformation Toledo
Cloe Cavero de Carondelet
págs. 921-950
págs. 951-973
‘Salve, risueña mentira’: Cosmic Hyperbole, Confession and Historical Consciousness in Ramón del Valle-Inclán’s Sonata de invierno (1905)
Anna Torres Cacoullos
págs. 975-991
Staking a Claim: Dispute, Displacement and Galician Identity in Marta Rivera de la Cruz’s Hotel Almirante
Catherine Barbour
págs. 993-1014
págs. 1015-1036
págs. 1037-1038
Ryan D. Giles and Steven Wagschal (eds.). "Beyond Sight. Engaging the Senses in Iberian Literatures and Cultures, 1200–1750": Toronto/Buffalo/London: University of Toronto Press. 2018. pp. 343
Cory A. Reed (res.)
Es reseña de:
Beyond sight: engaging the senses in Iberian literatures and cultures, 1200–1750
Ryan D. Giles, Steven Wagschal
University of Toronto, University of Toronto Press, 2018. ISBN 9781487500030
págs. 1038-1039
Clara Pascual Argente
págs. 1039-1041
Elena del Río Parra
págs. 1041-1042
págs. 1043-1044
J. Ignacio Díez Fernández (res.)
Es reseña de:
La tía fingida
Miguel de Cervantes Saavedra, Adrián J. Sáez (ed. lit.)
Madrid : Cátedra, 2018
págs. 1044-1045
Teresa Hancock-Parmer
págs. 1045-1046
págs. 1046-1047
págs. 1048-1049
págs. 1049-1050
Carlos Yebra López
págs. 1051-1052
págs. 1052-1053
págs. 1053-1054
Katharine Murphy
págs. 1054-1055
Robin Warner (res.)
págs. 1055-1056
MONSERRAT ESCARTÍN GUAL, Pedro Salinas tras el telón. Madrid: Cátedra. 2018. 301 pp.
Kathleen M. Sibbald
págs. 1056-1058
págs. 1058-1059
págs. 1059-1061
págs. 1061-1063
págs. 1063-1064
págs. 1064-1065
Moramay López Alonso
págs. 1065-1067
págs. 1067-1068