Cecilia Criado de Diego
págs. 720-735
Carmen Díaz Oyarce
págs. 736-758
Mary Rosa Espinosa Ochoa
págs. 759-779
págs. 780-803
Incongruencia epistémica, partículas intensificadoras y elaboración de la información
Amparo García Ramón
págs. 804-829
‘Su’ aproximativo, ponderativo y afectivo en el habla de Santiago de Chile: estudio gramatical y sociolingüístico
Silvana Arriagada Anabalón, Silvana Guerrero González, Raïssa Kordic Riquelme
págs. 830-853
Miguel Ibaceta, Nerea Aldunate, Ricardo Morales, Francisco Villalón, Edmundo Kronmúller
págs. 854-877
Verbo y contexto de uso: un análisis basado en corpus con métodos cualitativos y cuantitativos
Irene Renau , Rogelio Nazar, Ana Castro, Benjamín López, Javier Obreque
págs. 878-901
Heritage language learners and Spanish for specific purposes: bridging the gap through community service learning
Gregory L. Thompson, Alan V. Brown
págs. 908-930
Toward a framework for heritage learner service learning in languages for specific purposes
Diana M. Ruggiero
págs. 931-949
Christopher D. Mellinger, Laura Gasca Jiménez
págs. 950-974
Hispanic linguistics as a source of community connections for heritage language learners of Spanish
Angela George, Meghann M. Peace
págs. 975-995
Lourdes Sánchez López
págs. 996-1012
Intercultural competence development via service-learning in Spanish for the professions
Christine E. Poteau
págs. 1013-1032
A sociocultural case study in translation as service-learning: shaping the professional profile of Spanish heritage language learners and understanding their sense of multiculturalism
Laura Valentín-Rivera
págs. 1033-1054
Francisco Salgado Robles, Edwin M. Lamboy
págs. 1055-1075