Carmen Ripollés
Es reseña de:
Netherlandish Art and Luxury Goods in Renaissance Spain
Daan van Heesch, Robrecht Janssen, Jan Van der Stock, Annelies Vogels (col.), Wendy Wauters (col.)
Harvey Miller Publishers, 2018
págs. 283-286
Kathleen Jeffs. Staging the Spanish Golden Age: Translation and Performance
Christopher C. Oechler
Es reseña de:
Staging the Spanish Golden Age: Translation and Performance
Kathleen Jeffs
Oxford UP, 2018
págs. 287-289
Madeline Sutherland
Es reseña de:
Disabled Bodies in Early Modern Spanish Literature. Prostitutes, Aging Women and Saints
Encarnación Juárez-Almendros
Liverpool UP, 2017
págs. 291-293
Hilaire Kallendorf. Ambiguous Antidotes: Virtue as Vaccine for Vice in Early Modern Spain
Shifra Armon
Es reseña de:
Ambiguous Antidotes: Virtue as Vaccine for Vice in Early Modern Spain
Hilaire Kallendorf
U of Toronto P, 2017
págs. 295-297
Sharon Diane Nell
Es reseña de:
Women's Deliberation: The Heroine in Early Modern French Women's Theater (1650–1750)
Theresa Varney Kennedy
Routledge, 2018
págs. 299-301
Ariane M. Balizet
Es reseña de:
Blood Matters: Studies in European Literature and Thought, 1400–1700
Bonnie Lander Johnson (ed. lit.), Eleanor Decamp (ed. lit.)
U of Pennsylvania P, 2018
págs. 303-305
Francesca Fantappiè
Es reseña de:
Technologies of Theatre: Joseph Furttenbach and the Transfer of Mechanical Knowledge in Early Modern Theatre Cultures
Jan Lazardzig (ed. lit.), Hole Rößler (ed. lit.)
Vittorio Klostermann, 2016
págs. 307-310
Es reseña de:
Digresionario poético
Mesa del Olmeda, Alejandro Martínez Berriochoa (ed. lit.)
Iberoamericana / Vervuert, 2018
págs. 311-314
Enrique García Santo-Tomás
Es reseña de:
Segunda parte de comedias, vol. VII. El caballero, El parecido, La fingida Arcadia
Agustín Moreto, María Luisa Lobato (dir.), Guillermo Gómez Sánchez-Ferrer (coord.)
Edition Reichenberger, 2018
págs. 315-318
Henry W. Sullivan
Es reseña de:
El teatro barroco como campo de juego
Wolfram Nitsch, Elvira Gómez Hernández (trad.)
págs. 319-322
Jonathan David Bradbury
Es reseña de:
Primer tomo de comedias. Volumen 1.3: Olimpa y Vireno, El señor don Juan de Austria, Los amantes de Teruel
Juan Pérez de Montalbán, Marcella Trambaioli (ed. lit.), Roberta Alviti (ed. lit.), Teresa Ferrer Valls (ed. lit.)
Edition Reichenberger, 2017
págs. 323-326
Barbara Fuchs
Es reseña de:
Dramatic Geography: Romance, Intertheatricality, and Cultural Encounter in Early Modern Mediterranean Drama
Laurence Publicover
Oxford UP, 2017
págs. 327-328
Susan Byrne
Es reseña de:
Plato's Persona: Marsilio Ficino, Renaissance Humanism, and Platonic Traditions
Denis J.J. Robichaud
U of Pennsylvania P, 2018
págs. 329-332
Jaime E. Rodríguez O. Political Culture in Spanish America, 1500–1830
Jordana Dym
Es reseña de:
Political Culture in Spanish America, 1500–1830
Jaime E. Rodríguez Ordoñez
U of Nebraska P, 2017
págs. 333-335
Jane W. Albrecht
Es reseña de:
Tragic Drama in the Golden Age of Spain: Seven Essays on the Definition of a Genre
Henry W. Sullivan
Edition Reichenberger, 2018
págs. 337-339
Lope de Vega. Cartas (1604–1633). Edición de Antonio Carreño
Rafael Ramos Nogales
Es reseña de:
Cartas (1604–1633)
Lope de Vega, Antonio Carreño (ed. lit.)
Cátedra, 2018
págs. 341-345
David J. Amelang
Es reseña de:
Comedias Parte XVII
Lope de Vega, Daniele Crivellari (ed. lit.), Eugenio Maggi (ed. lit.)
Gredos, 2018
págs. 347-350
Lope de Vega. San Nicolás de Tolentino. Edición de Roy Norton
Christina H. Lee
Es reseña de:
San Nicolás de Tolentino
Lope de Vega, Roy Norton (ed. lit.)
Edition Reichenberger, 2016
págs. 351-353
Sofie Kluge
Es reseña de:
"Los cielos se agotaron de prodigios": Essays in honor of Frederick A. de Armas
Christopher B. Weimer (ed. lit.), Kerry K. Wilks (ed. lit.), Benjamin J. Nelson (ed. lit.), Julio Vélez Sainz (ed. lit.)
Juan de la Cuesta, 2018
págs. 355-358