págs. 1-16
Interacción entre demanda, proceso y competencia: un análisis cognitivo del constructo del test de comprensión lectora de ELE para sinohablantes
Li Ge
págs. 17-35
Receptive and productive vocabulary acquisition: effectiveness of three types of tasks. Results from French students of Spanish as second language
págs. 36-56
An integrated approach to the higher education terminology in Spanish-Russian university texts
Oksana Polyakova Nesterenko
págs. 57-82
Indications of lexical-semantic changes in the Arabisms of the Kingdom of Granada (1493-1612): the lexical competition between almádena and martillo
Inmaculada González Sopeña
págs. 83-98
Mohammad Reza Pahlavannezhad, Mohammad Heidarypur
págs. 99-110
English vowel perception by non-native speakers: impact of audio and visual training modalities
págs. 111-136
Auto-observación e inteligencia emocional: estudio pragmático-discursivo del manejo de la impresión en narrativas personales
págs. 137-162
Paulina Meza, Felipe González Catalán
págs. 163-184
Marisol Henríquez B., Darío Fuentes G.
págs. 185-203
(Indirect) requests in Natural Language Processing: a preliminary theoretical proposa
págs. 204-226
Álvaro Cancela Cilleruelo (ed.): Sermo silens. La voz y el silencio en la poesía religiosa
Jesús Maroto López Tello (res.)
Es reseña de:
Sermo silens. La voz y el silencio en la poesía religiosa
Sara López-Maroto (res.)
s Universidad San Dámaso ( Madrid) : Álvaro Cancela Cilleruelo, 2019
págs. 227-233