Educating a Multilingual Workforce in Chinese universities: Employability of Master of Translation and Interpreting Graduates
Yun Wu, Zhiwei Jiang
págs. 1-15
LOTE learning motivation in multilingual workplace
Qian Cheng, Yanwen Wang, Ke Zhao
págs. 17-29
Wen Jun, Yixi Qiu, Yongyan Zheng
págs. 31-42
Language practice in the multilingual workplace: A Confucius Institute in Macau
Gong Yang (Frank), Xuesong Gao, Li Citing, Xue Lian
págs. 43-54
Developing Language Operative Capacity in a Subsidiary of a German MNC in China
Ke Zhao, Xiaowen Ye, Yu Zhang, Thomas Wienold
págs. 55-67
Discursive practice of Chinese criminal adjudication: A genre perspective
Wenjie Liu, Zhengrui Han, Haiqing Chen, Wei Ren
págs. 69-80
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme
Yu Chen, Dan Zhao, Shen Qi
págs. 81-93
Mujeres directivas: estrategias argumentativas y actividades de gestión de la imagen social
págs. 95-112
Las funciones informativas del líder en el discurso cinematográfico
Emilio Cabezas Holgado , Montserrat Aiger Vallés, María Palacín Lois
págs. 113-120
El respeto al poder en Twitter en la crisis española por el COVID-19
María Luisa Carrió Pastor , José Alberto Conejero Casares, Antonio Peréz Gómez, Pedro A. Solares Hernández
págs. 121-136
Being “geek” in digital communication: The case of Chinese online customer reviews
Long Chen, Dongqiang Zhu
págs. 137-150
Si todos lo dicen, ¿será cierto? La evidencialidad de folclore o acervo común: de la teoría a la investigación sociopragmática
págs. 151-170
Pragmatic functions of anglicisms in the Montenegrin language
Jovana Đurčević, Nataša Kostić
págs. 171-186
págs. 187-200
págs. 201-214
págs. 215-234
María Montserrat Villagrá Terán
págs. 235-246
págs. 247-262
Fernández Martín, Patricia (2019)" Didáctica de la Lengua Española en Educación Primaria". Madrid: Ediciones Paraninfo, 2019 ISBN 978-84-283-4125-7
Jingyuan Hu
Es reseña de:
págs. 263-266