Jennifer Brady
págs. 327-328
Transformative Pedagogies: New Perspectives for Spanish and Portuguese Classrooms (Part 2)
Rachel Mamiya Hernández, Comfort Pratt, Martha Vásquez
págs. 329-331
Callejeando Sevilla histórica: una caminata antirracista por la ciudad
John Beusterien, Chloe L. Ireton, Sara Pink
págs. 332-339
págs. 340-346
Responding to Crisis with Creativity: Open Integrated Performance Assessments
Leah Kemp, Liana Stepanyan
págs. 347-351
págs. 352-355
Reconceptualizing Spanish Teaching and Learning in Disruptive Times: Transformations from Curriculum Redesign
Kimberly Morris, Rose Marie Brougham
págs. 356-362
págs. 363-367
Pandemic, Protest, and Perversion of Truth: Using Comic Books to Tackle Controversy and Dissention during COVID-19
Kaitlin E. Thomas
págs. 368-374
págs. 375-394
Mark Darhower, Dawn Smith-Sherwood
págs. 395-413
Ana María Fernández
págs. 415-431
De naufragios y hechiceras: La Jornada de Argel y la mitificación de un desastre militar
Natalio Ohanna
págs. 433-445
Critical Approaches to Spanish Language Teacher Education: Challenging Raciolinguistic Ideologies and Fostering Critical Language Awareness
Tracy Quan
págs. 447-459
págs. 461-483
Interprofessional Education for Students of Translation/Interpreting and the Health Professions
Rachel E Showstack, Stephanie Nicks, Nikki Keene Woods, Glenn A. Martínez
págs. 485-501
Juan García Cardona (res.)
Es reseña de:
Anthology of Spanish American Thought and Culture
Jorge Aguilar Mora (ed. lit.), Josefa Salmón (ed. lit.), Barbara C. Ewell (ed. lit.)
UP of Florida, 2020
págs. 503-504
Linda B. Bartlett (res.)
Es reseña de:
Approaches to Teaching the Works of Miguel de Unamuno
Luis Alvarez Castro (ed. lit.)
The Modern Language Association of America, 2020
págs. 505-506
Martín Camps (res.)
Es reseña de:
Writing/Righting History. Twenty-five Years of Recovering the US Hispanic Literary Heritage
Antonia Castañeda (ed. lit.), Clara Lomas (ed. lit.)
Arte Público Press, 2019
págs. 507-508
David P. Wiseman (res.)
Es reseña de:
Talking Books with Mario Vargas Llosa
Raquel Chang-Rodríguez (ed. lit.), Carlos Riobó
University of Nebraska, 2020. ISBN 978-1-4962-2025-7
págs. 508-509
Patricio Arriagada (res.)
Es reseña de:
Tras las huellas de Pablo Neruda: Un homenaje a Hernán Loyola / Greg Dawes (ed. lit.)
Editorial A Contracorriente, 2020. ISBN 978-1-9452-3481-1
págs. 509-511
Debora B. Zamorano (res.)
Es reseña de:
Challenging the Black Atlantic: The New World Novels of Zapata Olivella and Gonçalves
John T. Maddox IV
Bucknell UP, 2020
págs. 511-512
Mary-Anne Vetterling (res.)
págs. 512-513
Dennis West (res.)
Es reseña de:
Una historia comparada del cine latinoamericano
Paul A. Schroeder Rodríguez, Juana Suárez (trad.)
Iberoamericana Vervuert, 2020. Nexos y Diferencias. Estudios de la Cultura de América Latina, 57. ISBN 978-84-9192-093-9
págs. 514-515
Amàlia Llombart Huesca (res.)
Es reseña de:
Spanish Heritage Learners’ Emerging Literacy: Empirical Research and Classroom Practice
Flavia Belpoliti, Encarna Bermejo
Routledge, 2020
págs. 515-517
Benot, Eduardo. Diccionario de ideas afines. http://infoling.rom.unibe.ch/benot/
Carlos Benavides (res.)
Es reseña de:
Diccionario de ideas afines
Eduardo Benot
págs. 517-518
Es reseña de:
Speaking Spanish in the US: the Sociopolitics of Language
Janet M. Fuller, Jennifer Leeman
Multilingual Matters, 2020. ISBN 978-1-788-92827-4
págs. 518-519
Es reseña de:
Introducción a la lingüística hispánica
José H. Hualde, Antxon Olarrea, Ana María Escobar, Catherine E. Travis, Cristina Sanz
Cambridge UP, 2021
págs. 519-521
Julia Oliver Rajan (res.)
Es reseña de:
La lengua y el sueño de la identidad
Francisco Moreno Fernández
Aracne Editrice, 2020
págs. 521-522
Nicholas M. Blaker (res.)
págs. 522-524