Mimetic desire, violence and sacrifice in the "Celestina"
Madeline Sutherland
págs. 181-190
Reading Lorca through the microscope
Cecelia J. Cavanaugh
págs. 191-200
De niñas a mujeres: Elena Fortún como semilla de feminismo en la literatura infantil de la postguerra española
Fiona Maharg-Bravo, María Elena Bravo
págs. 201-208
págs. 209-219
La poesía de la experiencia en la postmodernidad: un acercamiento a la nueva poesía española a través de la obra de Luis García Montero, Miguel d'Ors y Andrés Trapiello
Ana Eire
págs. 220-230
The fractal structure of "Pedro Páramo": Comala, when will you rest?
Elizabeth Doremus Sánchez
págs. 231-236
Mourning becomes "Paula": the writing process as therapy for Isabel Allende
Carol Maier
págs. 237-243
Mark Darhower
págs. 277-288
Killing two birds with one stone: understanding Spanish VP idioms in and out of context
John I. Liontas
págs. 289-301
Chicago's heritage language teacher corps: a model for improving spanish teacher development
Kim Potowski
págs. 302-311
págs. 312-319
Idea: the online translator: implementing national standard 4.1
Christine Burton
págs. 320-321
Idea: simulations: interdisciplinary instruction at its best
Karen W. Verkler
págs. 322-325
Left-dislocated structures in Spanish
Eugenia Casielles Suárez
págs. 326-339