Donald Devenish Walsh: 1903 - 1980
Robert G. Mead
págs. 640-642
Por qué estamos dónde estamos: y dónde debieramos estar
Eugene Savaiano
págs. 643-646
págs. 647-657
Lope's Role in the Lope de Vega Myth
John G. Weiger
págs. 658-665
The Ordering of Experience: A Study of Juan Ramón Jiménez's Sonetos Espirituales
Nancy B. Mandlove
págs. 666-673
Structural and Thematic Reiteration in Delibes's Latest Fiction
Janet W. Díaz, Ricardo L. Landeira
págs. 674-684
Tese e Simbolismo em Uma Abelha na Chuva de Carlos de Oliveira
Francisco Cota Fagundes
págs. 685-690
Rubén Darío and the Oneness of the Universe
Cathy L. Jrade
págs. 691-698
Reflexiones sobre el perspectivismo en Coronación de José Donoso
Guillermo I. Castillo-Feliú
págs. 699-705
Francis Hayes
pág. 706
Better Results in the Foreign Language Classroom
Armand E. Singer
pág. 706
Seymour Menton
págs. 707-708
Michael Ugarte
pág. 707
David Quinn
págs. 708-714
The Cloze Procedure as a Progress Test
Charles W. Stansfield
págs. 715-718
Making the Bilingual Dictionary Safer for Students
Naomi Lindstrom
págs. 718-723
Concerning the Gender of vislumbre: A Query
Joseph H. Silverman
págs. 723-724
Portuguese Bilingualism among Azoreans in California
Frederick Williams
págs. 724-730
Factores condicionadores de la distribución de los alófonos consonánticos españoles
Máximo Torreblanca
págs. 730-736
págs. 736-738