Alfonso Reyes y Celia Meireles: una amistad mexixano-brasileña
James Willis Robb
págs. 164-166
C. Christopher Soufas
págs. 167-175
Ser y Estar + adjetivo calificativo en Español
Donald Steinmetz, Fabiola Franco
págs. 176-184
The Construction of the texts for Teaching Language: conscious conservatism or Theory-Based Principles?
James W. Ney
págs. 185-191
Parallels between the Theater or George Andrade and the Modern "Cyrcle" Novel of Brazil
Richard A. Mozzara
págs. 192-201
Sobre el "Plebérico Conaçon" de Calisto y la Razón de Pleberio
Miguel Garci-Gómez
págs. 202-207
A Partial Addondun (1975-82) to Ramón J. Sender: An Annnotated Bibliography (1928-74)
Charles L. King
págs. 208-216
págs. 208-216
Letters to the Editor: Escritores invisibles, Seymour Menton ; More on "Que" and "De" as Translations of "Than", George De Mello ; Solé replies
Yolanda Russinovich Solé
págs. 228-229
The President¿s Corner: Nuestra clase de energía
Irving P. Rothberg
págs. 230-231
Yolanda R. Solé
págs. 232-251
John P. Wonder
págs. 252-264
Teaching in Elementary Schools
Leonor A. Larew
págs. 261-264
Richard V. Teschner
págs. 265-273
The Hispanic and Luso-Brazilian World
George R. Mc Murray
págs. 274-283
Joyce Haggery
págs. 284-291
Myron I. Lichtblau
págs. 292-314
José B. Fernández
págs. 315-316