Seamos hijos orgullosos de nuestras obras
James A. Castañeda
págs. 530-535
págs. 536-543
págs. 544-553
Los de abajo vs. The Underdogs: The Translation of Mariano Azuela's Masterpiece
Timothy Murad
págs. 554-561
págs. 562-569
Power, Myths and Aggression in Eduardo Pavlovsky's Theater
Charles B. Driskell
págs. 570-579
Juan Rulfo: Dialectics and the Despairing Optimist
Arthur Ramírez
págs. 580-585
The Erotic Poetry of Jorge Guillén's Homenaje
G. Grant MacCurdy
págs. 586-593
The Significance of Morisco Speech in Lope's Plays
Thomas E. Case
págs. 594-600
Avoidance, Overuse, and Misuse: Three Trial and Error Learning Strategies of Second Language Learners
Karen L. Smith
págs. 605-609
Scheduling Drills and Teaching Vocabulary
Raymond Moody
págs. 609-614
On más/menos...que Versus más/menos de Comparatives
Yolanda R. Solé
págs. 614-619
págs. 619-624
Spanish in the Elementary Schools: Alive and Well in Cincinnati
Myriam Met
págs. 624-626