The Comedia as Potboiler: Juan de Cabeza's Matar por zelos su dama
Matthew D. Stroud
págs. 545-553
Eugene del Vecchio
págs. 554-559
págs. 560-566
Las babas del diablo: teoría y práctica del cuento
Adelaida López de Martínez
págs. 567-576
Las islas nuevas o la violación de lo maravilloso
Marjorie Agosin
págs. 577-584
Castro Alves and the New England Abolitionist Poets
Thomas J. Braga
págs. 585-593
The Social Profile of a Syntactic-Semantic Variable: Three Verbs Forms in Old Castile
págs. 594-601
¿Acentos sobre las íes, o puntos sobre las ïs?
Marcial Prado
págs. 606-609
El aprendizaje del género en Español
Carmelo Gariano
págs. 609-613
La asibilación de 'R' y 'rr' en la lengua Española
Máximo Torreblanca
págs. 614-616
A Successful Approach for Teaching Oral Communication
Gerald D. Curtis, Michael D. Powers
págs. 616-619
PTA and TPR: A Comprehension Based Approach to a Public Elementary School
Judith Morganroth Schneider
págs. 620-625
The Foreign Language and the Exceptional Bilingual Child
Leonor A. Larew
págs. 625-627
Potporri: Ideas to Enliven the Classroom
J. Prince
págs. 627-628
Spanish in the Community College: la Realidad y la Fantasía of its Pedagogy
Kathryn Lillyman
págs. 629-632
Creating Cultural Units Through Locally Produced Slide/Sound Presentations
Susan J. Schunk, Helen L. Ryan
págs. 633-640
Overseas Programs: Suggestions for a Director
David Goldin
págs. 640-642
Some Practical Advice on Using Computers to Teach
Robert A. Quinn
págs. 693-696
A Follow-Up to the Convention: The Voice-Based Learning System
Mark D. Larsen
págs. 696-698
Programming Tools for Non-Technical People: Lesson-Authoring Packages
Mark D. Larsen
págs. 698-701
págs. 701-706