Ideología, filología y lingüística en la gramática española del renacimiento
Juan Clemente Zamora Munné
págs. 718-723
La razón de más fuerça: el triple juego en La verdad sospechosa
Eduardo Urbina
págs. 724-730
The Enigma of Enchantment in El mayor encanto, amor
Denise M. DiPuccio
págs. 731-739
Dos paseos de Fortunata por Madrid y su integración dentro de la estructura de la novela
Geoffrey Ribbans
págs. 740-745
La quimera of Emilia Pardo Bazán: The Pre-Raphaelite Factor in the Regeneration of a Decadent Dandy
Daniel S. Whitaker
págs. 746-751
Unamuno's Amor y pedagogía: An Early Application of James's Stream of Consciousness
Michael Vande Berg
págs. 752-758
The Dark Canticles in Jorge Guillén's Y otros poemas
Florence L. Yudin
págs. 759-767
págs. 768-775
Ríos en la noche: fluyen los jardines: Orientalism in the Works of Octavio Paz
Julia A. Kushigian
págs. 776-786
Parody and Carnavalization in the Novels of Márcio Souza
Luis Fernando Valente
págs. 787-793
págs. 891-894
New and Old Infomation in Spanish Sentences Containing Hace + (Time)
William Benjamin Brewer
págs. 895-899
Linguistics and Applied Linguistics Curricula in Graduate Programs in Bilingual Education
Donna M. Johnson
págs. 900-907
Creación de un programa de enseñanza de español como segunda lengua para niños de preescolar
Marcia H. Rosenbusch
págs. 908-911
An Intelectual Exchange Program at the Secondary Level
Norma A. Garnett
págs. 912-914
Oral Testing in the High School Classroom: Some Suggestions
John R. Guitiérrez
págs. 915-918
Josefina Poropat
pág. 919
Listening Comprehension: Need and Neglect
Donna Reseigh Long
págs. 921-928
The Gap Between Lower - and Upper - División Spanish Courses: A Barrier to Coming Up Through the Ranks
Tomas L. Graman
págs. 929-935
págs. 936-944
Another Apprenticeship: Clarice Lispector's A Descoberta Do Mundo and Uma Aprendizagem
Richard A. Mazzara
págs. 945-948
R. Thomas Douglass
págs. 949-951
págs. 952-953
págs. 960-965
An Update of Hispania's Who's Who of Computing
Mark D. Larsen
págs. 966-972