The Ascetical Meditative Literature of Renaissance Spain: An Alternative to Amadís, Elisa and Diana
Angelo J. DiSalvo
págs. 466-475
El gracioso en "La hija del aire"
Susana Hernández Araico
págs. 476-482
Petrarchan Motifs and Plurisignative Tension in Quevedo's Love Sonnets: New Dimensions of Meaning
Georgia Naderi
págs. 483-494
Stranger in a Strange Land: The Discourse of Alienation in Gómez de Avellaneda's Abolitionist Novel "Sab"
Stacy Schlau
págs. 495-503
Problemas de ética narrativa en dos "novellas" de Lizardi
Paul W. Borgeson
págs. 504-511
Al margen de la ficción: autobiografía y literatura mexicana
Jorge Ruffinelli
págs. 512-520
Juego de cámaras de Carlos Gorostiza
Matías Montes Huidobro
págs. 521-530
Vargas Llosa y "La Señorita de Tacna": historia de una historia
Harry L. Rosser
págs. 531-536
págs. 665-668
Cláusulas e infinitivos con verbos y preposiciones
M. Stanley Whitley
págs. 669-676
págs. 677-683
Some Language Acquisition Principles and Their Implications for Second Language Teaching
Elaine K. Horwitz
págs. 684-689
págs. 690-698
Leonor A. Larew
págs. 699-701
Distinguished Children's Books in Spanish
Isabel Schon
págs. 702-706
Fun and Games: With a Purpose
Mary Everett
págs. 707-708
Introducing Literature: Some Points of Departure
Michael L. Noricks
págs. 709-710
Aprendiendo con movimientos: TPR in a College Spanish as a Second Language Class
Michael "Rube" Redfield
págs. 711-713
Fitting It All in One Semester: An Intensive Introductory Course in Spanish for Health-Care Personnel
Carol Maier
págs. 714-719
Strategies for Teaching and Testing Reading
Juan Barroso, Margaret Parker
págs. 720-722
A Survival Spanish Course for the Older Learner
Joseph W. Zdenek
págs. 723-727