The Blindman's New Function: An Exemplum of the Capital Sin of Anger in "Lazarillo de Tormes"
Stanley J. Nowak
págs. 900-905
Thomas Hanrahan
págs. 906-920
Gibraltar Interlude: The Artistry of Blasco Ibáñez's "Luna Benamor"
Jeremy T. Medina
págs. 921-925
El estatismo propulsor de "El tirano inmóvil"
Miguel R. Ruiz-Avilés
págs. 926-933
La reinterpretación paródica del código de honor en "Crónica de una muerte anunciada"
Hugo Méndez Ramírez
págs. 934-942
The Uses of Literary Perspectivism in Vargas Llosa's "¿Quién mató a Palomino Molero?
Arnold M. Penuel
págs. 943-952
págs. 953-977
Florbela Espanca: The Limbs of a Passion
Thomas J. Braga
págs. 978-982
Lexical Leveling in Four New Yourk City Spanish Dialects: Linguistic and Social Factors
Ana Celia Zentella
págs. 1094-1105
Pronombres que no lo son: aspectos descriptivos y pedagógicos
M. Stanley Whitley
págs. 1106-1117
The Spanish Imperative and Deontic Utterances in Literary Passages
Anthony G. Lozano
págs. 1118-1123
Development and Analysis of a Flexible Spanish Language Test for Placement and Outcome Assessment
Cynthia Ann Druva-Rousch, Anne Cleary, Irene Wherritt
págs. 1124-1129
págs. 1130-1133
Un vuelo con Iberia: Living the Language Through a Classroom "Flight"
Cathleen G. Cuppett
págs. 1134-1136
Camcorders in the Classroom: Student Productions at the Secondary Level
Bonnie L. Hall
págs. 1137-1138
The Intermediate Year: ¿Adónde vamos?
David Fintz Altabé
págs. 1141-1144
Imperfect vs. Preterit: A New Approach
Humberto Delgado-Jenkins
págs. 1145-1146
A Comparison of Teaching for Proficiency with the Natural Appraoch: Procedure Design and Approach
Jane E. Berne
págs. 1147-1153
Self-Selection in Turn-taking: An Approach to Teaching Spanish
Isolde J. Jordán
págs. 1154-1157
A Maverick Vowel: The Notorious Schwa
Richard L. Brown
págs. 1158-1161
What Was Old is Made New Again: Using Technolgy to Enliven language Learning
Kathleen James, Charlotte Groff Alridge
págs. 1171-1181
Connectivity: Transferring Foreign Language Files
Joseph A. Feustle
págs. 1185-1198