Judith H. Arias
págs. 1108-1115
"Estas perfecciones principiaban en los dientes": Dentition in "El sombrero de tres picos"
Kevin S. Larsen
págs. 1116-1121
"Muérete ¡y verás!: Propuesta para una comedia romántica
Raquel Medina
págs. 1122-1129
La labor periodística de Miguel Delibes
Pilar Concejo Alvarez
págs. 1130-1138
De "Martín Rivas" a "Hijo de ladrón": Transformación del mundo y aprendizaje subversivo
Román Soto
págs. 1139-1146
págs. 1147-1153
Foreigner Talk as a Stylistic Device in Érico Veríssimo's Fiction
Milton M. Azevedo
págs. 1154-1163
A Problematizaçao da Narrativa em Clarice Lispector
Lúcia Helena Costigan
págs. 1164-1173
Selección del modo después de "el hecho de que"
Margarita Krakusin, Aristófanes Cedeño
págs. 1289-1293
An Analysis of Interlanguage Development Over Time: Part II "ser" and "estar"
Gail Guntermann
págs. 1294-1303
Foreign Language in the Elementary Schools and Computer-Assisted Language Learning
Michael G Fast, Leslie L. Schrier
págs. 1304-1312
Cristobal Colón: Selecciones de sus escritos
María Carrera Lambert
págs. 1313-1314
From the Living Room to the Classroom: Working with Authentic Spanish Language Videos
John I. Liontas
págs. 1313-1320
Creating Listening and Speaking Prochievement Tests
James M. Hendrickson
págs. 1326-1332
The Use of the "Cantigas de amigo" fro a History of Portuguese Language Course
Roger L. Parks, Neddy Vigil
págs. 1332-1342
Teaching Golden Age Drama: Metatheater as Organizing Principle
Anita K. Stoll
págs. 1343-1347
Comprehensible Input via Culture-schema: Preparation and Inspiration for Literary Study
M. Jeanne Yanes
págs. 1348-1354
Return Home: The Effects of Study in Mexico on bilingual Teachers
Judith Walker de Félix, Sylvia Cavazos Peña
págs. 1355-1357
Rediscovering the Audio Language Laboratory: Learning Through Communicative Tasks
Roberta Z. Lavine
págs. 1360-1371
Sending Foreign Language Word Processor Files over Networks
Joseph A. Feustle
págs. 1376-1379