Marco Antonio Montes de Oca: Tracking the Text
Frank Dauster
págs. 449-455
Tecnología y Arcadia en "Volverás a Región": Un contraste descriptivo
Josefina González
págs. 456-462
The Rhythm of Góngora's "Soledades": An Approach for Reading and Teaching
Yael Halevi-Wise
págs. 463-473
Nemoroso's Odyssey: Garcilaso's Eclogues Revisited
Howard B. Wescott
págs. 474-482
Jorge Manrique and the Dynamics of Grieving
Thomas Montgomery
págs. 483-490
The Acquisition of Lexical Meaning in a Study Abroad Context: the Spanish prepositions "por" and "para"
Barbara A. Lafford, John M. Ryan
págs. 528-547
IDEA: Una excursión cultural con grabadora
Edna N. Sims
págs. 557-559
MESA REDONDA: Techonolgy in the Classroom
Laura Rivers-Kleppe, Felicia Murano
págs. 560-562
IDEA: La hoja de contabilidad, estímulo al aprendizaje
Gilda E. Spiotta
págs. 563-564
Marked and Unmarked Choices of Code Switching in Bilingual Poetry
Zaida A. Cintron, Eva Mendieta Lombardo
págs. 565-572
"Gustar" and Other Psych Verbs: A Problem in Transivity
M. Stanley Whitley
págs. 573-586