Twentieth-Century Spanish Textbooks: A Generational Approach
Patricia Pardiñas-Barnes
págs. 230-247
Spanish Linguistics: the Past 100 Years: Retrospective and Bibliography
John M. Lipski
págs. 248-260
Necessary losses: Purity and Solidarity in Mário de Andrade's Dockside Poetics
Bruce Dean Willis
págs. 261-268
Puente entre naciones: idioma e identidad serfardí en "Novia que te vea" e "Hisho que te nazca" de Rosa Nissán
Yael Halevi-Wise
págs. 269-277
Mechanized Imagery in "Tiempo de silencio"
David Knutson
págs. 278-286
Vicente Aleixandre in the Crossfire: Classicism vs. Romanticm
Alice J. Poust
págs. 287-298
De retornoa lo natural: "La serpiente de oro", la "novela de la selva" y la crítica ecológica
Jorge Marcone
págs. 299-338
Communication as an Organizing Principle in the National Standars: Sociolinguistic Aspects of Spanish Language Teaching
Carol A. Klee
págs. 339-351
INFORME: La evolución de términos tecnológicos en las revistas de informática
Mark D. Larsen
págs. 352-361
Cognition and Affect for Successful FLES* Programs: Are Both Domains Vital?
Norma A. Garnett
págs. 373-378
"Compañeros": A Teacher Preparation Partnership Model for Teaching FLES
Kerri J. Wenger, Elsa L. Statzner, Gisela Ernst-Slavit
págs. 379-391
Estudio sociolingüístico de una variante sintáctica: el fenómeno "dequeísmo" en el español canario
págs. 392-406