Artikulu honetan Iñaki Iurrebasok Zarautzen 2006an buruturiko ikerketaren berri eman du. Ikerketaren helburuak hedabideen kontsumo-ohiturak (telebista eta egunkariena zehazki) ezagutzea, eta zenbakietara ekartzea, kontsumo hori hizkuntzaren ikuspegitik aztertzea (euskalduna versus erdalduna), eta kontsumo euskaldunaren logikara hurbiltzea, galdera honi erantzunez: nork (herritarren zein alorrek) kontsumitzen du gehiago euskaraz eta nork gehiago erdaraz? Emaitzak eta ondorioak aurkezteaz gain etorkizunerako erronka ere planteatzen du egileak, izan ere, bere esanetan �egungo euskarazko hedabideak, lehiakide bezainbeste, elkarren laguntzaile dira espazio komun bat trinkotzeko lanean. Mundu globalizatu honetan, [] geroz eta beharrezkoak izango dira euskarazko hedabideen inguruko azterketa eta estrategia bateratuak�.