Blake, 1. Robert. 2000. Technology, Multimedia, and Second Language Leaming. University of California.
Cartes, N. 2000. From Memorization to Critical Thinking.Artículo presentado en panel de CALlCO 2000. Universidad de Arizona. 18, 1 - 2000
Cartes, N. 1997. La Combinación de Oraciones en el aprendizaje del Inglés como L2. ESTUDIOS DELlNGÜISTICAAPLlCADA. UNAM-CELE. 15,25. Julio.
Cartes, N. 1992. El Diagrama de Caja. OCTAVO ENCUENTRO DE SONAPLES. Universidad de Chile. Santiago de Chile.
Chapelle, C. 1998. Theory and Research Investigation of Authenttic Language leaming Tasks. CALL Environments Research. Joy egbert and E. Hanson-Smith,...
Chin-Chi Chao. 1999. New Emphasis of Assessment in the Language Learning Classroom. CALL
Environments. Joy Egbert et al. Eds.
Fennimore. T. F. 2000. ¿QUE ES EL AULA INTELIGENTE? file: ///Cl/WINDOWS/ Escritorio/investigacionlaula inteligente
Goforth, D. 1994. Leamer Control = 3D decision making + information. A model and meta- analysis.JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTER RESEARCH....
Gómez, L. et al. 1996. Naturalistic Language Assessment. THE BILlNGUAL RESEARCH JOURNAL, 20 (1).Good y Probhy, 1997
Healey, D. and Johnson, Eds. 1997. CALL IS software list. Alexandra. VA. TESOL 1999, Theory and Research: Autonomy in Language Leaming, CALL...
Mencia de la Fuente.2001. EL AULA INTELIGENTE: ESCENARIO DE UN NUEVO MODELO DE EDUCACION ESCOLAR.Muller, Tornlison y Jones, 1994.
Resnick. L. 2000. CARACTERISTICAS DEL CURRICULUM DEL AULA INTELIGENTE.file:///Cl/WINDOWSlEscritorio/investigaciónlaulaintelig.
Rivers,W. 1973. TESTING AND STUDENT LEARNING, ERIC Document Reproduction Servi-ce.No, ED 086 003.
Schon, D. A. 1983. THE REFLECTIVE PRACTITIONER. HOW PROFESSIONALS THINK IN ACTION. New York: Basic Books.
Vygotsky, L. 1062, THOUGHT AND LANGUAGE. Cambridge, MA; MIT Press.