Instituto Cervantes (2018): El español: una lengua viva. Informe 2018: https://cvc.cervantes.es/lengua/espanol_lengua_viva/pdf/espanol_lengua_viva_2018.pdf...
Magnúsdóttir, S. (2012): Disponibilidad léxica en alumnos de español como lengua extranjera. Estudio sobre el léxico disponible en alumnos...
Myers, I. (1978): Myers-Briggs Type Indicator. Palo Alto: Consulting Psychologists’ Press.
Newton, P. M. (2015): «The Learning Styles Myth is Thriving in Higher Education». Frontiers in Psychology, 6, 1908.
Paivio, A. (1971): «Styles and strategies of learning». British Journal of Educational Psychology, 46, 128-148.
Paredes García, F. (2014): «A vueltas con la selección de ‘centros de interés’ en los estudios de disponibilidad léxica: para una propuesta...
Pashler, H., McDaniel, M., Rohrer, D., Bjork, R. (2008): «Learning Styles. Concepts and Evidence». Psychological science in the public interest,...
Pearson, B. Z., Fernández, S., Oller, D. K. (1993): «Lexical development in bilingual infants and toddlers: Comparison to monolingual norms»....
Pederson, N. L., Plomin, R., McClearn, G. E. (1994): «Is there a G beyond g? (Is there genetic influence on specific cognitive abilities independent...
Reid, J. (1995): Learning Styles in the ESL/EFL Classroom. Boston: Heinle and Heinle.
Riding, R. J., Rayner, S. (2000): Cognitive styles. Conneticut: Ablex Publishing Corporation.