Bori, P. (2020). Neoliberal governmentality in global English textbooks. Classroom Discourse, 11(2), 149-163.
Bori, P., y Kuzmanović Jovanović, A. (en prensa). El mundo del trabajo en los libros de texto de ELE: Una perspectiva política y económica....
Bruzos, A. (2017). De camareros a profesores de ELE. La mercantilización del español y de su enseñanza como lengua extranjera. Spanish in...
Callinicos, A. (enero/ febrero 1995). ¿Qué es la clase trabajadora? Socialismo Internacional, 3. Recuperado de http://www.rebelion.org/noticia.php?id=173370.
Canagarajah, S. (2005). Critical pedagogy. En E. Hinkel (Ed.), Handbook of research in second language learning and teaching (pp. 931-50)....
Chapelle, C. A. (2016). Teaching culture in introductory foreign language textbooks. Basingstoke: Palgrave.
Chun, C. W. (2009). Contesting neoliberal discourses in EAP: Critical praxis in an IEP classroom. Journal of English for Academic Purposes,...
Copley, K. (2018). Neoliberalism and ELT coursebook content. Critical Inquiry in Language Studies, 15(1), 43-62.
Larner, W. (2000). Neo-liberalism: Policy, ideology, governmentality. Studies in Political Economy, 63(1), 5-25.
Littler, J. (2018). Against meritocracy. Nueva York: Routledge.
Marx, K., y Engels, F. (2018). The communist manifesto. Minneapolis: Lerner. (Obra original publicada el 1848).
Navarro, V. (2013). ¿Existen clases sociales? y ¿hay conflicto entre ellas? Recuperado de https://blogs.publico.es/vicenc-navarro/2013/09/17/existen-clases-socialeshayconflicto-entre-ellas/.