B
uscar
R
evistas
T
esis
Acceso usuarios
Acceso de usuarios registrados
Identificarse
¿Olvidó su contraseña?
¿Es nuevo?
Regístrese
Ventajas de registrarse
Ayuda
Ir al conteni
d
o
Popularizing Science in the Digital Era
:
A Multimodal Genre Perspective on TED Talk Videos, by Sichen Xia
Xiao, Liang
[1]
[1]
Xiangtan University
Xiangtan University
China
Localización:
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE )
,
ISSN-e
2340-2784,
ISSN
1139-7241,
Nº. 46, 2023
,
págs.
362-367
Idioma:
inglés
DOI
:
10.17398/2340-2784.46.362
Enlaces
Texto completo (
pdf
)
Referencias bibliográficas
Erviti, M. C., & Stengler, E. (2016). Online science videos: An exploratory study with major professional content providers...
Hafner, C. A., & Miller, L. (2019). English in the disciplines: A multidimensional model for ESP course design. Routledge.
Hyon, S. (1996). Genre in three traditions: Implications for ESL. TESOL Quarterly, 30(4),693–722. https://doi.org/10.2307/3587930
Liu, C., & Chen, H. (2019). Academic spoken vocabulary in TED talks: Implications for academic listening. English Teaching...
Swales, J. M. (1990). Genre analysis: English in academic and research settings. Cambridge University Press.
Upton, T. A., & Cohen, M. A. (2009). An approach to corpus-based discourse analysis: The move analysis as example. Discourse...
van Leeuwen, T. (2005). Introducing social semiotics. Routledge.
Wingrove, P. (2017). How suitable are TED talksfor academic listening? Journal of English for Academic Purposes, 30, 79–95....
Xia, S. (2023). Explaining science to the non-specialist online audience: A multimodal genre analysis of TED talk...
Opciones
Mi Hispadoc
S
elección
Opciones de artículo
Seleccionado
Opciones de compartir
Opciones de entorno
Sugerencia / Errata
Ayuntamiento de Logroño
Fundación Dialnet
Coordinado por:
Ayuda
Accesibilidad
Aviso Legal
¿En qué podemos ayudarle?
×
Buscar en la ayuda
Buscar