págs. 455-462
Euskal eredu elebidunak, murgilketa eta hizkuntzen irakaskuntza bateratua: kontzeptuen berrikusketa
págs. 463-504
Testua, testu-generoa eta hizkuntzaren ikas/irakaskunztza: http://www.euskaltzaindia.net/dok/euskera/74633.pdf
págs. 505-539
Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoinzpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
Matilde Sainz Osinaga , Eneritz Garro Larrañaga
, Arantzazu Ozaeta Elorza
, Karmele Perez Lizarralde
, Diego Eguizabal Olloquiegui
págs. 541-677
págs. 579-602
Lehenengo hitzak eta morfologia-markak haur euskaldunengan: elebakarrengan eta elebidunengan
págs. 603-638
Euskara H2 goiztiarraren ezaugarrien bila: adizkiak eta gramatika-kasuak haurren ipuin-kontaketetan
Maria José Ezeizabarrena Segurola , Ibon Manterola Garate
, Leire Beloki Lizarralde
págs. 639-681
Euskararen ikaskuntza H1 eta H2 gisa 5 eta 8 urte bitartean
Inger Margareta Almgren Spare, Itziar Idiazabal Gorrotxategi , Ibon Manterola Garate
págs. 683-721
Ahozko narratibotasuna interakzionismoaren argitara: kohesio mekanismoek esaten digutena
págs. 723-770
Errepikapen lexikoak ahozko modalitatearen koherentzia sintaktikoaren ikuspegitik aztergai
Alaitz Alegria Susperregui
págs. 771-809
págs. 811-842
págs. 843-883