Teaching Literature: Canon, Controversy, and the Literary Antology
Barbara Mujica
págs. 203-215
Literature in Context: Hypertext and Teaching
Joseph A. Feustle
págs. 216-226
The Grammar of Technique: Inside "Continuidad de los parques"
Patricia V. Lunn, Jane W. Albrecht
págs. 227-233
Identifying and Overcoming Possible Mismatches in the Beginning Reader-Literary Text Interaction
David J. Shook
págs. 234-243
Introductory Spanish Literature Courses: An Instructional Model
Anita Jones Vogely
págs. 244-254
¿Son conscientes los estudiantes de español intermedio de los beneficios que les brinda la lectura?
Victoria Rodrigo
págs. 255-264
Spanish Emigrés of 1939 as Professors and Scholars in the U.S.
Roberta L. Johnson
págs. 265-267
Howard T. Young
págs. 268-270
págs. 271-274
Angel del Río and the Literature of Ideas
John S. Brushwood
págs. 275-276
John W. Kronik
págs. 277-279
"Sacar de ti tu mejor tú": un escorzo de José Ferrater Mora
Biruté Ciplijauskaité
págs. 280-282
Francisco Ayala, mi maestro aún
Estelle Irizarry
págs. 283-286
Andrew Peter Debicki
págs. 287-289
José Rubia Barcia: Ethical Humanist
Roberta L. Johnson
págs. 290-292