Toward Autonomy in Love and Work: Situating the Film Yo, también within the Political Project of Disability Studies
Benjamin Fraser
págs. 1-12
Los Discursos del género en español como lengua extranjera: a propósito de Pedro Almodóvar
págs. 13-24
págs. 25-34
El Poder subversivo de La casa de la laguna y La niña blanca y los pájaros sin pies: la centralización de la periferia
Giada Biasetti
págs. 35-49
A Tentaçao do silêncio em Ela nao sabe gritar (ou A hora da estrela), de Clarice Lispector
Luciana Namorato
págs. 50-62
Fortune and Responsability in Calderón's La gran Cenobia
Juan Manuel Gómez
págs. 63-73
Berceo's Sacrificio de la misa: The first Spanish Liturgical Textbook
Kevin R. Poole
págs. 74-85
The Effects of Community Service Learning Projects on L2 Learners' Cultural Understanding
Gabriela C. Zapata
págs. 86-102
Language Learners as Teachers: Integrating Service-learning and the Advanced Language Course
Gabriel Ignacio Barreneche
págs. 103-120
Predicting Changes in Cultural Sensitivity among Students of Spanish during Short-term Study Abroad
Robert Martinsen
págs. 121-141
Las Metáforas conceptuales como estrategias comunicativas y de aprendizaje: una aplicación didáctica de la lingüística cognitiva
págs. 142-154
Approaches to Grammar Instruction in Teaching Materials: A Study in Current L2 Beginning-level Spanish Textbooks
Claudia Esther Fernández Silva
págs. 155-170
Asking for a Letter of Recommendation in Spanish and English: A Pilot Study of Face Strategies
Laura Callahan
págs. 171-183
I [Like] Spanish: K-8 Attitudes toward Learning Spanish with Computers
Eduardo García Villada
págs. 184-207