The AATSP and the Teaching of Portuguese
Emily Spinelli
págs. 522-523
Fred P. Ellison and the State of Luso-Brazilian Studies in the Twenty-First Century
Charles A. Perrone, Margo Milleret
págs. 524-525
Fred P. Ellison and Interamerican Imperatives
Charles A. Perrone
págs. 526-529
Fred P. Ellison and Portuguese Program Development
Margo Milleret
págs. 530-531
Modern Portuguese and the Narration of Brazil
Margo Milleret
págs. 532-534
A Texas Sertão: Fred P. Ellison and Rachel de Queiroz
Kenneth David Jackson
págs. 535-537
O tradutor e os seus trebelhos: Fred P. Ellison and Translation
Adria Frizzi
págs. 538-540
"A imaginação de um ocidental" rumo à alteridade: Representações dos espaços (semi)coloniais de Macau em O caminho do Oriente de Jaime do Inso
Rogério Miguel Puga
págs. 541-552
Machado de Assis's Dom Casmurro and "Soneto de Natal": The Calculated Mediocrity of a Mute Prophet
Christopher T. Lewis
págs. 553-562
“Somos índicos”: Questões de identidade e a representação dos indianos e do Índico na mundividência de Terra sonâmbula
Patricia Martinho Ferreira
págs. 563-575
Juan Rulfo and Machado de Assis: Toward an Integrated New Narrative
David P. Wiseman, James R. Krause
págs. 576-588
págs. 589-599
Teaching Don Quixote in the Digital Age: Page and Screen, Visual and Tactile
Margaret E. Boyle, Crystal Hall
págs. 600-614
págs. 615-634
Co-teaching: Towards a New Model for Teacher Preparation in Foreign Language Teacher Education
Laura Levi Altstaedter, Judith J. Smith, Elizabeth Fogarty
págs. 635-649
Cecilia Tocaimaza-Hatch, Laura C. Walls
págs. 650-665
págs. 666-679
Julia Riordan Gonçalves (res.)
Es reseña de:
Sites of Memory in Spain and Latin America: Trauma, Politics, and Resistance
Aída Díaz de León (ed. lit.), Marina Llorente (ed. lit.), Marcella Salvi (ed. lit.)
Lanham : Lexington, 2015
págs. 680-681
Vanessa Valdés (res.)
Es reseña de:
African Immigrants in Contemporary Spanish Texts
Debra Faszer-McMahon (ed. lit.), Victoria L. Ketz (ed. lit.)
Burlinton : Ashgate, 2015
págs. 682-683
Blanca Aranda Gómez García (res.)
Es reseña de:
Rethinking Community from Peru: The Political Philosophy of José María Arguedas
Irina Alexandra Feldman
Pittsburg : U de Pitsburg, 2014
págs. 683-685
Loknath Persaud (res.)
Es reseña de:
José Martí, the United States, and Race
Anne Fountain
Gainesville : UP of Florida, 2014
págs. 685-686
Jennifer Darrell (res.)
Es reseña de:
Creative cognition and the cultural panorama of twentieth-century Spain
Candelas Gala
New York : Palgrave Macmillan, 2015. ISBN 978-1-137-51226-0
págs. 686-687
Felipe Méndez Alvarado (res.)
Es reseña de:
La condición traductora: Sobre los nuevos protagonistas de la literatura latino-americana
Martín Gaspar
Rosario : Viterbo, 2014
págs. 687-688
Valentín González Bohorquez (res.)
Es reseña de:
Roberto Bolaño, A Less Distant Star: Critical Essays
Ignacio López-Calvo (ed. lit.)
New York : Palgrave Macmillan, 2015
págs. 688-690
Alexis Ortiz León (res.)
Es reseña de:
Amado Nervo y las lectoras del Modernismo
José María Martínez
Madrid : Verbum, D.L. 2015. ISBN 978-84-9074-146-7
págs. 690-691
Jennifer Brady (res.)
Es reseña de:
La elegía funeral española: Aproximación a la “función” del género y antología
Salvatore Poeta
Madrid : Nueva, 2013
págs. 691-692
Luis Alvarez Castro (res.)
Es reseña de:
Ventura de la Vega and "El hombre de mundo": at the threshold of the realist period in Spain
Michael Schinasi
Editorial Academia del Hispanismo, 2015. Biblioteca de Theatralia, 22. ISBN 978-84-16187-13-3
págs. 693-694
Raquel Oxford (res.)
Es reseña de:
Word and Actions: Teaching Languages through the Lens of Social Justice
Cassandra Glynn, Pamela Wesely, Beth Wassell
Alexandria : ACTFL, 2014
págs. 694-695
Es reseña de:
CLAE. El lenguaje académico en México y los Estados Unidos: Un análisis sistémico funcional
Natalia Ignatieva (coord.), Cecilia Colombi (coord.)
México : UNAM, 2014
Ha sido reseñado en:
Natalia Ignatieva & Cecilia Colombi (Coords.). CLAE: el lenguaje académico en México y los Estados Unidos: un análisis sistémico funcional
Laura García Landa
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 65, 2017, págs. 205-211
págs. 696-697
Carol Wallace (res.)
Es reseña de:
Pura Vida: Beginning Spanish
Norma López-Burton, Laura Marqués Pascual, Cristina Pardo Ballester
Hoboken : Wiley, 2014
págs. 697-698