págs. 25-44
Roberto Alvira, Yady González
págs. 45-64
Paola Alarcón Hernández, Claudio Heraldo Díaz Larenas, Víctor Vásquez Bustos, Carolina Venegas Carrasco
págs. 65-81
Research Training in Language Teacher Education: Reflections from a Mentee and her Mentor
José Vicente Abad, Linda Katherine Pineda
págs. 85-98
Changing teaching practices: The impact of a professional development program on an English teacher
Ana María Sierra Piedrahita
págs. 101-120
Juan Rodrigo Bedoya González, Fabio León Villa Montoya, Miguel Orlando Betancourt
págs. 121-139
Elva Nora Pamplón Irigoyen, José Luis Ramírez Romero
págs. 141-157
The Role of University Extension Programmes in the Promotion of Pre-K Teachers’ Personal and Professional Transformation: A Reflection
Liliana Maria Maturana Patarroyo, Claudia Uribe Hoyos
págs. 161-176
Las voces de los maestros frente a las políticas educativas: ¿la ilusión de la democracia? (Reseña)
Norbella Miranda
págs. 179-181